Wat gebeurt er als je beschimmelde cola op drinkt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bestaat dat wel :$
Amadea
12 jaar geleden
Dat dacht ik ook, Britt, volgens mij kan cola helemaal niet beschimmelen. Dan zou het ergens mee gemixt moeten zijn.
Kimath
12 jaar geleden
he bah..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cola is erg zuur en zal niet snel gaan schimmelen. Als je zelf ranja maakt en dat in een fles laat staan, ontstaat er wel schimmel. Wat er gebeurt als je dat opdrinkt zou ik niet weten, ik heb het één keer gezien en peinsde er niet over dat uit te proberen ;p

Antwoorden (2)

Schimmel is niet goed voor je, dus tenzij je een goed afweersysteem hebt, zal je wel ziek worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van schimmels innemen kun je ziek worden. Maar cola die beschimmeld is? Hoe krijg je dat voor elkaar?