Is er een site waar je loten kan uitprinten?

Ik wil zelf een loterij maken, alleen zoek ik nog loten.
Weet iemand een site waar ik kleine loten kan uitprinten?
Ik bedoel dan niet helemaal zo groot als een Staatsloterij lot, maar gewoon kleine loten. [Zie afbeelding voor de kleine loten dat bedoel ik dus met kleine loten.]

Toegevoegd na 21 minuten:
Nee, ik bedoel niet echt met de hele stad, ik bedoel gewoon met mijn familie enz.

Toegevoegd na 2 dagen:
Weet iemand ook nog waar ik ze kan kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
3.9K

Antwoorden (2)

Uit de reacties blijkt dat je het commerciële wilt doen anders heb je niks met de belasting te maken. Verenigingen houden wel vaker loterijen. Maar als prive persoon mag jij zonder vergunning geen loterij organiseren. Maar je kunt dat soort lotjes kopen in de goede kantoorboekhandel.

Toegevoegd na 1 uur:
Dat is prive dus koop gewoon wat van die lootjes bij een kantoorboekhandel. Heeft de belasting geen boodschap aan.

Toegevoegd na 2 dagen:
Nogmaals bij de goede kantoorboekhandel zijn deze te koop
ronron1212
12 jaar geleden
Bij een boekhandel hebben ze boekjes met 2x een 1, 2x een 2, 2x een 3.
Deze zijn er dan ook in verschillende kleuren.
Weet niet of je zoiets bedoel.