met welk werk help je alleen jezelf ?

dus ALLEEN jezelf, geen derden, niemand niet
dus waar jezelf alleen baat bij hebt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Met het verbouwen van eigen groente en fruit, alleen om het zelf op te eten. En huishoudelijk werk in je eigen woning, waar je op jezelf woont.
Amadea
12 jaar geleden
Je Huiswerk maken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met fitness
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijna allewerk behalve vrijwilligerswerk. Je verdient immers een salaris. Het is natuurlijk aan jou om er zelf alleen baat bij te hebben.
Jouw werkgever heeft tot een zekere hoogte wel baat bij je. Maar de werkelijkheid is 'voor jou tien aderen'. Dus, doe jij het werk niet staan anderen in de rij om het wél te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met geen enkel werk want ik kan bij alle bovengeschreven antwoorden iemand bedenken die er nog meer baat bij heeft.
Bijvoobeeld je eigen planten verbouwen.
Daar heeft het tuincentrum of degene die zaadjes en grond verkoopt baat bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met het werk dat je zelf leuk vind als dat mode ontwerpen is of zingen als je het echt leuk vind dan help je aleen je zelf tog?