Waar zijn er mensen die niet zo van de liefde begrijpen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ook niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ook niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ook niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp niet zo van je vraag.

Antwoorden (6)

Beetje vage vraag, maar in de Castro Castro gevangenis zit iemand die niet veel van de liefde begrijpt. In Peru dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hele narcistische mensen en psycopaten die kennen geen liefde naar andere mensen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn overal! Wie begrijpt nou wel iets van liefde? We doen gewoon, vaak zoals we geleerd hebben, opvoeding, geloof maar begrijpen? Vaak stellen we onszelf toch onbewust voorop, bv je houdt van iemand, doet alles voor die persoon om zelf een doel te hebben, of geliefd te zijn. Je houdt van god om zelf in de hemel te komen. Ik begrijp er totaal niks van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mensen die te veel drinken of drugs gebruiken, sluiten hun goevoel (ook liefde) uit..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je komt ze o.a. tegen in Iran,Irak en Afghanistan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In alle rangen en standen vind je dat soort mensen.Maar ze hebben geen bepaalde uitdrukking of zo.