Hoe is het leven van een actrice?

Ik wil graag weten of het echt zo moeilijk is om actrice te zijn als ze altijd zeggen. Ik bedoel ik snap wel dat je talent moet hebben enzo, maar sommige rollen toch ook gewoon in het beroep?
Ik moet voor school een beroep kiezen en me daar in verdiepen, en er uiteindelijk allemaal vragen over beantwoorden. En ik had dus actrice gekozen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Antwoorden (2)

De meeste actrices hebben volgen een opleiding op de toneelschool en beginnen dan met theater. Dan moet je je gewoon veel laten casten en geluk hebben!

Mensen die er gewoon 'inrollen' hebben of contacten in de business, of hebben een mooi koppie en bevonden zich eens op de juiste plek op het goede moment.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel erg modern. Vroeg naar naar bed, en vroeg opstaan. En druk druk druk. Heel veel verantwoordelijkheid!