Krijgen sluipschutters speciale training? Met welke wapen word en geschoten etc... ?

Wie kan mij vertellen hoe dat in elkaar zit...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Sluipschutters krijgen inderdaad een speciale opleiding. Tijdens de opleiding wordt uitgebreid aandacht besteed aan de schietvaardigheid, maar ook aan het zich innestelen op een bepaalde positie in het veld, in afwachting van het doel dat op een gegeven moment mogelijk gaat opduiken.

Het werk van een sluipschutter is vaak erg lang wachten op het doel. Bedoeling uiteraard is dan om niet opgemerkt te worden en om na het uitschakelen van het doel weer zo snel mogelijk weg te komen.