Het dak van mijn auto lekt iets boven bij het rubber,van het raam.kan ik deze gewoon met silliconenkit afkitten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
5.8K

Het beste antwoord

Uit eigen ervaring weet ik dat afkitten een tijdelijke oplossing is. Om dit euvel te verhelpen zal het raam er uit moeten om deze van een nieuw rubber te voorzien. Mits dit uiteraard de werkelijke oorzaak is.
Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

neen, het is beter om een speciale kit te kopen (in de autoshop of bij Halfords) om rubbers mee te kitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon even naar de garage gaan en een nieuw rubber laten plaatsen. Of het dak laten repareren. Siliconekit bied in deze alleen maar een tijdenlijke oplossing...