mijn vriendn is op de sportschool, ongewenst, gefilmd in de zonnebankkamer, wat voor acties kan ik?

Tijdens het gebruik van de zonnebank, is mijn vriendin gefilmd, door dat er een telefoon onder de deur geschoven werd. Dit was op de sportschool.
Wat zijn de acties die ik kan nemen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Overig
1.5K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Aangifte doen bij de politie!

Antwoorden (2)

Melden bij de eigenaar van de zonnebankstudio/sportschool en
Aangifte doen bij de politie.

https://nl.hellolaw.com/juridisch-nieuws/beelden-van-naakte-saunabezoekers-online-heb-je-dan-nergens-meer-privacy
Het slachtoffer moet zelf aangifte doen, dus dit kan jij niet doen.
Toegevoegd op 03 maart 2019 13:01: tekst
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
+ De vriend kan op zich wel met de eigenaar praten, maar idd niet zelf aangifte doen.
Je vriendin kan aangifte doen. Jij niet.
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
Goed opgemerkt!