Heb vanmiddag online geld over gemaakt. ik heb ING. Mijn vriend ABN AMBRO, het staat er niet op? en nu?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hé, bij mij staat er wel een bedrag bijgeschreven waarvan ik de afzender niet ken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
egt waar? van welk rekening nummer en wat is het bedrag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel grappig XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is een grapje dus? :-S Grappen doe je lekker op een andere site ja?!
itsme
13 jaar geleden
biggles: LOL

Antwoorden (8)

geduld hebben. Verwerking kan even duren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En nu is het wachten. Bekende truc van de banken. Kunnen ze even rente trekken van het "verdwenen"geld. Over een paar dagen is het geld ongetwijfeld weer terecht.
13 jaar geleden
Als jullie beiden bij dezelfde bank zouden bankieren was het geld vanmiddag al op zijn rekening verschenen. Als er meerdere banken bij betrokken zijn, moet je er op rekenen dat er altijd minimaal één dag tussen gaat zitten (rente trekken).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yep en dat is niet 1 dag maar 1 werkdag. Aangezien het weekend is gebeurt er vóór maandag niets. Op maandag staat het waarschijnlijk op de rekening.
Weet niet hoe het tegenwoordig is, maar een jaar of 10 geleden heb ik eens nagevraagd hoe dat zat, en toen kreeg ik als antwoord, dat overboekingen naar een andere bank 's nachts geschieden. Dus de opdrachten die de gehele dag binnen komen, worden (werden) 's nachts, vanaf 23.00 uur verwerkt.
jc54
13 jaar geleden
Als het 2 verschillende banken betreft werkt het zo,maak je het voor 12 uur s'middags over dan staat het eind van de middag op de andere rekening.
Maak je het na 12 uur over staat het de volgende ochtend voor 12 uur op de andere rekening.

Toegevoegd na 1 minuut:
Omdat je het op vrijdag in de middag hebt overgemaakt zal het pas maandagochtend op de andere rekening staan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wachten . omdat het van de ing naar de abn ongeveer 3 tot 5 dagen kan duren .
Maar gemiddeld duurt het 3 dagen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het duurt even, maar: Het zijn van donderdag jl. tot zondag weekenddagen en zijn de meeste banken simpelweg gesloten en word het maandag pas weer opgepikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ING naar ABN is of dezelfde dag (met internetbankieren) , maar dat hangt af van het tijdstip van de opdracht die je hebt uitgevoerd, of de volgende werkdag, maandag dus.

Toegevoegd na 19 seconden:
Het vriendje kan toch wel ff geduld hebben, hoop ik?