Ik heb een lidteken sinds ik kleuter was (ik ben nu 8) en het doet erg pijn als ik loop.Hoe zorg ik de de pijn weggaat?

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de pijn weg gaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Kimath
12 jaar geleden
Op welke plek zit het?
Vraag je ouders om een creme te halen waarmee je het in kan smeren, dat kan schelen.

Antwoorden (4)

Ga eens met een van je ouders langs de huisarts en bespreek daar je klachten. Misschien is er langs de medische weg wel iets te doen aan je klachten.
12 jaar geleden
Mogelijk is het lidtekenweefsel verhard. Zou mogelijk met wat massage of ultra geluid kunnen afnemen. Anders een ingreep door de plastisch chirurg om dat weg te nemen?

De huisarts moet maar eens even kijken naar de mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
echt heel vervelend waarvan heb je jouw lidtekens ik heb ze van mijn brandwonden ik sluit me aan bij de andere antwoorden praat vooral met je ouders en ga naar je huisarts die weet vast wel raad
sterkte gr Christa
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan je ouders vragen om naar de huisarts te gaan voor informatie. Hij/zij kan je doorverwijzen naar een huidarts/dermatoloog of een plastisch chirurg. Zij kunnen je wellicht helpen.