Het is misschien een domme vraag en zonde van mijn punten (niet dat ik er veel heb) maar... hoe verander je plaatje?

ik zag het gelijk staan toen ik mezelf registreerde maar toen drukte ik op "stel een vraag" en nu kan ik het niet meer terug vinden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een puntje van mij er bij ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van harte gefeliciteerd met het veranderen van je avatar :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is overigens geen domme vraag, maar hij is wel al eerder gesteld. Linksboven staat een zoekveld, dat kan heel handig zijn als je benieuwd bent of iets al eerder gevraagd is.

Het beste antwoord

Instellingen, Bestand kiezen.

Toegevoegd op 25-05-2009 16:17:25
PS: Bovenaan de website: Home | mijn pagina | Berichten (2481) | INSTELLINGEN
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zit nu op 2480 berichten :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruik je GV als mail browser?

Andere antwoorden (1)

Klik op 'instellingen', blader bij 'choose' naar 't plaatje op je PC wat je wilt laten zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij staat er "Browse..." ;)