Wat is er aan de hand?

De hele avond vliegt er een helicopter laag over de wijk lindenholt in nijmegen. Omdat hij laag vliegt, is het geluid behoorlijk hard en dus storend, de ramen trillen er van. Weet iemand of er een oefening is ofzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (7)

Er is er eentje van de pompekliniek ontsnapt ik zou binnen blijven!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zullen ze hier ook niet weten denk ik;)

Bel de gemeente ofzo op als je wilt weten waarom die helikopter de hele tijd rondvliegt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Traumaheli?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier in Elst gld vliegen er ook 2 steeds laag over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Houd deze site in de gaten, dan weet je het misschien straks wel

Zie bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben vliegveld Gilze-Rijen in de buurt en ook bij ons vliegen regelmatig helicopters laag over. Ze moeten oefenen wordt gezegd.
Zou de politie in Afghanistan helicopters nodig hebben??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de politie op zoek is naar wietplantages of naar mensen die wiet planten op akkers vliegen ze ook vaak laag over. Langdurig en de hele tijd in cirkels. Dat zou het mogelijk ook kunnen zijn.