Mijn vriend en ik worden binnenkort allebei 50 jaar en geven een party; ik zoek nu originele tekst voor een uitnodiging..

En om op een leuke manier te vermelden dat we graag geld als kado zouden willen vragen..
Dus echt een tekst die net ff iets anders dan standaard is...wie helpt ons op weg?

Toegevoegd na 2 dagen:
Ben inmiddels voorzien van de tekst ivm het kado vragen.. nu nog de tekst voor de uitnodiging zelf....?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Wij vieren dat we al tien jaar 40 zijn. Kom je ook?

We verdienen het niet, maar uit coulance graag een envelopje voor onze uitzet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal strak deze uitnodiging..!!!!
Ben hier erg blij mee....! Dikke plus dus...

Andere antwoorden (3)

Nu we eindelijk weten waar Abraham de mosterd haalt, is de pot leeg!
We zouden hem graag een beetje vullen om samen iets leuks te gaan doen.

Om te voorkomen dat je potten mosterd krijgt, een subtiel envelopje onderaan de tekst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog lang geen 50 jaar bij elkaar,
Maar elk van ons wel zoveel jaar!
Als u /jij/jullie met ons daar plezier aan wilt beleven
Vragen wij om ons geen planten of bloemen te geven!
Je doet ons heus het meeste plezier.
Met zo'n briefje van bankpapier.

Aanpassen naar behoefte.
En al vast van harte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geld + geld + geld +geld = geldboom zonder boom
Wie houdt er nou niet van een geldboom zonder boom?
Dus geld = welkom!

Wij verdelen graag geld onder de armen, de linker en de rechter.
Dus hoe meer geld, hoe minder lege armen.
Geld is altijd welkom 

Wij hoeven niet te zwemmen in het geld, maar pootjebaden is toch heerlijk!?
Dus geld is altijd welkom.!

Van geld dat we niet hebben kopen we dingen die we niet nodig hebben om indruk te maken op de mensen die we niet mogen.
Dus als we geld hebben kopen we dingen die we nodig hebben om indruk te maken op de mensen die we mogen, JULLIE DUS, (uuhm.. niet om jullie jaloers te maken)
Geld is altijd welkom!

succes!