Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Brieven uit de brievenbus.

Vandaag is een belangrijke dag en krijg ik een brief thuis gestuurd met een resultaat. Ik ben erg zenuwachtig en die brief moet in die brievenbus liggen omdat iemand ander m ook al gehad heeft. Alleen mijn ouder zijn pas hel laat thuis en ik kan echt niet wachten ! het is zo'n brievenbus die naast de voordeur hangt zegmaar, die je open moet maken met de sleutel.
hoe krijg ik er gemakkelijk brieven uit ? Want me hand past er niet in :P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
7.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je kunt het slotje openbreken(is wel een hele drastische maatregel maar het werkt wel)wat je ook kunt proberen is om de brief naar boven te zuigen met een stofzuiger.moet je wel even de brievenbus half dicht plakken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien lukt het met zo`n lange knijptang waar je het vlees in de koekenpan mee om kan draaien.

Toegevoegd na 20 minuten:
of met lange stok met een prop ducktape.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De simpelste oplossing; zoek de sleutel en open de brievenbus hiermee. Kan me niet voorstellen dat je ouders de sleutel mee hebben, dus de sleutel zal ergens in huis liggen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Met een ijzeren kleerhanger (zo'n goedkope die je vaak gratis bij kleding krijgt). Die openen en op het uiteinde kauwgom doen. Daarmee hengelen en zo haal je de post uit een brievenbus.
Het kan zijn dat je er wat uithoudingsvermogen voor nodig hebt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding