Ik heb een Nee/Nee sticker op mijn brievenbus en toch krijg ik reclamefolders in de bus. Wat kan ik nu doen?

De reclamefolders komen dan vaak van een avondwinkel of van de afhaal pizzeria om de hoek. Als je daarover belt zeggen ze dat het ze spijt en niet weer zullen doen. paar maand later krijg je ze weer. Wat kan ik hier tegen doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik woon in een appartement met de brievenbussen beneden. Kan je er over klagen oid?

Antwoorden (2)

Kijken wie het bezorgd en dat even doorgeven aan die persoon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of zijn/haar baas.
Als je de bezorgen t tuinpad op ziet lopen heel hard gaan blaffen en grommen (of mp3 geluid ervan) en de folders uit zn hand rukken.
Eventueel daarna nog even de deur open doen en zeggen
Nee = Nee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha beetje levenloos op de hele dag te wachten op een bezorger ..