Wa moet je doen om boze geesten weg te doen of te verslaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
7.2K
Amadea
13 jaar geleden
In de nacht van Oudjaar op Nieuwjaar zoveel mogelijk vuurwerk afsteken. Heb je dat niet gedaan, dan is het nu te laat....

Het beste antwoord

Je moet ze gewoon verzoeken om weg te gaan. Google wat rond. Kaarsen aansteken helpt misschien ook. Zout bij drempels. Wierook aansteken. Paranormaal iemand je huis laten zuiveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Stuur alle boze geesten maar naar mij. Stop ik ze in een flesje. Ik ben 100% immuun voor boze geesten. Ik geloof niet dat ze bestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een trosje knoflook boven de deur hangen, dat helpt! Dat beweren 'sommigen'....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een keer heel hard laten schrikken. Je moet ze gewoon op staan te wachten. Als er een om het hoekje komt héél hard BOE! roepen. Het werkt echt, 100% garantie! Wij hadden ze ook, een stuk of 4 echt heel vervelende lui, iedere keer van die flauwe 1 april grapjes uithalen. Je veter zit los en dan naar beneden kijken, en dan zo'n flauw lachje van, haha. Na een tijdje was ik het zat, politie gebeld maarja, die geloofde mij dan weer niet, raar maar waar. Toen ben ik via-via in contact gekomen met iemand, die heeft mij die speciale tactiek verteld over, ze gewoon heel hard te laten schrikken. Opgewacht, heel hard laten schrikken en sinds dien heb ik ze ook niet meer gezien!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goede psycholoog of psychiater kan die boze geesten alias waanideeën misschien wel verdrijven.Misschien ook een goed idee geen horrorfilms te kijken en je bijgelovig gewauwel aan te laten praten.Dit 2011.Niet de middeleeuwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier is echt maar 1 manier voor.
En om je gerust te stellen, ze bestaan echt EN ze zijn makkelijk weg te krijgen.

Het enige wat je hoeft te zeggen ; vanuit je hart :
GA WEG, IN JEZUS NAAM.

Want God is de enige die je hier vanaf kan helpen, simpelweg omdat boze geesten bang zijn voor Hem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, geniaal. Ik hoop niet dat je dit echt meent, maar dat zal wel niet.