Kan ik, wanneer ik het eerste jaar op een HBO niet heb gehaald, dat jaar overnieuw doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ja, dat kan. Je moet wel een minimum aantal studiepunten van 42 halen om naar de 2e te mogen.

In bijzondere gevallenzijn dat er 30
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, las je vraag niet helemaal correct. Het hele jaar overnieuw doen was op mijn Hogeschool geen optie in ieder geval. In de meeste gevallen zul je dan naar een andere school moeten