hoe komt het dat je je niet goed kan concentreren als je met vrienden bent?

hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Concentreren waarop? Op je huiswerk?

Antwoorden (3)

Als je dan probeert te leren dan kan het zijn dat zij een gesprek beginnen en dat je dat dan hoort en er mee gaat bemoeien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf heb zo dat ik me niet wil concentreren. Op leerstof bijvoorbeeld, dan denk ik 'waarom zou ik nu gaan leren als ik leukere dingen kan doen?' Als mijn mobiel, iPod en pc weg en uit zijn, dus dat ik niks leukers kan doen dan kan ik mezelf pas concentreren. Misschien heb jij dat ook?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je let op elkaar, je kijkt naar elkaar, je praat met elkaar, je maakt eens een opmerking, kortom: je bent sneller afgeleid dan wanneer je alleen bent, Dan heb je minder afleiding.