Waarom voel ik het ?

Soms dan ben ik met iets bezigs ofzo en dan voel ik gewoon dat er iemand naar me kijkt. En dan kijk ik naar een richting en dan kijkt er idd iemand. Dit heb ik verdomd vaak. Wat is dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Ik heb dat ook altijd.
Veel mensen voelen instinctief dat er naar ze gekeken wordt.
Niks bijzonders hoor,je bent 1 van de velen!
Wist je dat echt niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien wist ze dat wel, maar dat was ook niet de vraag he. Ze wil weten hoe dat kan. Helaas weet ik het antwoord ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe het kan?
Het is iets instinctiefs,zoals ik al zei.
En dat is meteen het antwoord.
Een mens is infeite niets meer dan het hoogst ontwikkelde zoogdier en we willen soms teveel achter iets simpels zoeken!
Aanwezigheid van je beschermengel misschien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kansloze reactie :-p
omdat mensen opvallen en soms elkaar aan kunnen voelen omdat je je anders gedraagd.

Moet je eens proberen iedereen als een klootzak of rasist te zien. Opeens merk je dat er veel meer mensen je aankijken puur omdat de manier hoe je naar mensen kijkt de aandacht trekt.

Verder is het gewoon heel normaal als iemand naar je kijkt je terugkijkt.

Voor iemand die zijn gezicht al naar je toe heeft staan zijn zijn ogen veel sneller op je gericht dan jij je hoofd kan draaien.

En waar heb je anders je ogen voor?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gehoord dat je die ogen dan voelt op je huid ofzo iets.
Nou dat geloof ik dus niet.
Maar je bent niet de enige, ik heb het ook.

in principe weet ik ook niet hoe het komt.