Als de onderhandelingen doorgaan, gaat #Wilders dan evengoed naar #GroundZero om te prediken tegen dat gemeenschapshuis?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Ja, hij heeft zijn ticket en zijn hotel al geboekt voordat de formatie gestopt werd, dus dat gaat hij nog steeds doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen omdat ik die man (weer) een afgang wil besparen hoop ik dat ie dat niet doet. De te bouwen Moskee staat een paar blokken van Ground Zero en wie wel eens in New York geweest is weet dat dat niet naast de deur is.
Ik hoop ook dat de Moslimraad daarzo afziet van de bouw omdat het zo gevoelig ligt en dus niet echt opportuun is.

Toegevoegd na 21 minuten:
Toevoeging: Alleen dat ik die ...etc. is: alleen al dat ik die...etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat voor afgang wil je hem besparen dan.
ik vind het een moedig man die de problemen met moslims aanpakt .
over de hele wereld zijn ze bezig de ongelovige [ niet moslims] het leven zuur te maken .
ga nou niet ontkennen dat dat niet zo is .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hierbij ontken ik niet dat dat niet zo is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begrijp het niet verkeerd. Die Moskee staat echt ver van Ground Zero af. Het zijn dus de emoties die een rol spelen. Begrijpelijk maar.....Dat heeft weliswaar veel te maken met de gedachte zoals bij jou aanwezig dat Moslims niet-Moslims het leven zuur maken maar dat ik dat zou ontkennen is teveel gezegd. Maar voor het woord 'Moslims' wil ik op grond van de feiten niet het woord 'de' zetten. En dat doet Geert Wilders dus wel. Je weet om het bij een voorbeeld te houden toch wel hoeveel oppositie er is in iran tegen het fundamentalistisch regiem daarzo? Daar zijn ook veel Mulla's enzo bij hoor. Dus die lulkoek die Wilders verkondigd, dat de Islam als geloof een probleem is, is een groot probleem. En wie zo generaliseert als hij en zichzelf daarbij ook nog serieus neem gaat af als een gieter.
Wilders zelf blijft het een moskee noemen en ja,hij gaat daar in ieder geval heen. De andere 2 partijen die door de heer Wilders gedoogd worden, hebben wel het fatsoen ,wat de heer Wilders niet bezit, om op hem te wachten,zodat ie ze weer kan gedogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fatsoen? nee het is fatsoenlijk om een moskee neer te zetten op een plek waar duizenden mensen de dood hebben gevonden door die achterlijke ideologie ,vind je dat fatsoenlijk dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet wel even nuanceren. Dat ontmoetingscentrum, met idd eenmoskee, komt NIET op de plek waar die mensen gestorven zij, maar een paar honderd meter er vandaan.
Weet jij hoe de christelijke ideologie was in het jaar 1400?
Zo oud is de islam op dit moment ook.
Natuurlijk heeft de islam,althans hoe die geinterpreteerd wordt veel nare trekken, dat besef ik donders goed. Ik heb in mijn werkzame leven veel met gewone turken en marokkanen gewerkt en dat waren allemaal moslims en fatsoenlijke en verdraagzame mensen. Tot slot : Deze vraag ging over de heer Wilders en niet over de islam.
zoals hij net zei op Ned.1 ...ja zaterdag is hij op GZ
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als enige heeft hij zijn afschuw uitgesproken om een moskee op/bij g.g. te zetten ,de rest van de regering hebben we niet horen reppen over het feit.
misschien omdat ze het mede subsidieren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geert Wilders stop je niet. Nooit.
Precies daar zit zijn kracht. Hij laat zich niet dwingen andere meningen aan te nemen of zijn eigen mening bij te stellen.
Ongeacht de hoeveelheid kritiek, formatie of niet, koningin of niet, beveiliging of niet : Geert Wilders houdt voet bij stuk en dat vind ik persoonlijk wel een sterke kant van hem ( los van de inhoud, want dat vind ik brandhout ).