Welke telefoonnummers zijn belangrijk om in je mobiel te hebben?

Ik heb bijvoorbeeld wel het algemeen alarmnummer van de politie (09008844), maar is het ook belangrijk om nog meer telefoonnummers in je mobiel te hebben staan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Huisarts, die heeft soms extra nummers voor oa spoedgevallen, huisartsenpost, nummer voor als je je bankpas kwijt bent om hem te blokkeren

Zorgverzekering: i.g.v nood bijvoorbeeld in het buitenland Bank en creditcard maatschappij: om pasjes te blokkeren Dat is wat er zo direct in mij opkomt. Behalve natuurlijk de voor de hand liggende mensen als ouders kinderen werk... Ik heb zelf in mijn telefoon in de telefoonlijst bovenaan mijn man staan en ouders. In het Engels. (Parents, husband, dad, mom) mocht mij iets gebeuren.

Tel.nr van een taxibedrijf is ook nuttig om op te slaan. (Moest een aantal jaren geleden plotseling als een speer naar het ziekenhuis met mijn man die een hersenbloeding had).

0900-0245. Als je een dier in nood ziet terwijl je onderweg bent, en je weet niet welke dierenambulance je moet hebben. Bel dit nummer, en je wordt doorverbonden met de dierenambulance die werkzaam is in de regio waar je je bevindt.

Wat voor anderen erg handig is, als jou iets overkomt is een zgn ICE nummer ICE staat internationaal voor In Case f Emergency, in geval van nood dus. ICE plaats je dan voor de naam van de gene die jij belangrijk vindt, partner, ouder vriend etc staat er dan dus als volgt: ICE vriend 0031612345678 je kunt ook meerdere mensen toevoegen natuurlijk

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100