hoe kan het dat ik zo slecht cito's kan invullen?

de vragen over je zelf en je eigen mening kan ik echt NIET invullen ben er lang mee bezig en ben later nog ruim twee dagen over aan het piekeren (had ik niet beter erg vaak kunnen doen enz.) ook kost het merk ik erg veel energie hoe kan het? iedereen is altijd blij met zo'n test over hoe jij bent enzo. ook testjes over eigenschappen kan ik niet invullen (met karakter enz.) gelukkig wordt dit laatste vaak geaccepteerd maar wat kan ik er aan doen en hoe kan het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Misschien hecht je er wel teveel belang aan. Zulke tests zijn altijd een momentopname, en soms kun je ze beter snel invullen dan te lang blijven denken.
Want de vragen zijn meestal ook zo gemaakt dat je kunt denken: ja, dat doe/vind/denk ik meestal... máár, als nou dit... en stel nou dat... En dan ga je twijfelen.
Gewoon de vraag lezen, niet te lang denken, aanstrepen/klikken wat je op dit moment het beste lijkt.
En als je ze vandaag vragen of je snel boos bent, is het misschien wel 'vaak' en morgen misschien wel 'soms'. Dat geeft niks.
Je leven hangt niet van zulke tests af, en wat je invult is altijd goed - ook al zul je altijd achteraf bedenken: hm, misschien had ik hier of daar dit of dat moeten invullen.
Het kan best handig zijn om eens wat van die testjes op internet in te vullen om een beetje te oefenen (nooit die dingen doen waar je alleen een uitslag per e-mail krijgt, gewoon van die testjes waar je gelijk op de volgende pagina een uitslag krijgt). Je wordt er vanzelf handiger in.
Bedenk ook: er zijn geen foute antwoorden bij zulke tests. Het gaat erom hoe jij dingen ervaart, wat jij van dingen vindt enzovoorts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je! ik denk inderdaad dat ik de hard denk dat ik het fout ga doen..