Hoe train ik het best mijn borstspieren?

Als ik gewoon opdruk voel ik hem altijd in me triceps, en voor bankdrukken heb ik geen halter. Hoe kan ik ze het best trainen zonder apparatuur?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Opdrukken zoals normaal maar niet helemaal je armen strekken met omhoog drukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het beste is toch echt opdrukken, dat je ze ook in je triceps voelt is normaal, dat hoort. Is alleen maar gunstig toch? Pak je die ook meteen mee. Je kan voor de bovenkant borst je benen op je bed leggen en dan handen op de grond en opdrukken. Het belangrijkste is: Je rug recht! Succes ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neus op de grond bij push-ups. Dan train je je pecs het meest