weet iemand wat dit tekentje betekent en wat het inhoud?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Amadea
12 jaar geleden
Zie http://www.goeievraag.nl/vraag/plaatje-zwarte-witte-blokjes-waarmee.124003

Antwoorden (3)

Dat is een QR-code, en die kan je scannen met een app op de IPod/Phone. Het is dan een soort link naar een site of iets speciaals.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze bevat slechts een tekstje, geen link oid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe kan je dat lezen dan?
Dat is een QR-code,

En deze is de avatar van Koos Knip, er staat niets anders
dan een tekstje met "Koos Knip".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe kan je dat lezen dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het lezen als je een QR-code lezer op je smartphone installeert, of als je de afbeelding upload naar de site van het linkje.
Ja, die ken ik, dat is de QR-code die ik hier als avatar gebruik! ;-)
Ik heb hem gemaakt door mijn naam in te vullen op een site die tekst omzet naar zo'n QR code.

Toegevoegd na 9 minuten:
Grappig dat mijn avatar tot een goeievraag geleid heeft.
Er is trouwens nog een goeievraag gebruiker die een QR-code gebruikt, die heeft zelfs een humoristisch tintje aan de code meegegeven.
hieronder zijn QR-code:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke site???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn vele sites te vinden die QR-codes genereren.
Voor het maken van mijn code heb ik deze site gebruikt:
http://createqrcode.appspot.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LoL- Als iemand weer eens met z'n telefoon aan het spelen is.