Heeft er iemand ooit iets gekocht via TaoBao?

Zo ja, wat zijn je ervaringen ermee?

Toegevoegd na 31 minuten:
Taobao is een chinese webshop (in het chinees -.-) waar vanalles te koop staat in Chinese Yuan.

Omdat het in het chinees is gaat er heus wel iets mis als je wat besteld.

Mijn vraag is: 'wat zijn de ervaringen ermee? & Kan je alleen betalen d.m.v. creditkaart als je in Nederland woont?'

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

ja daar heb ik wel eens wat gekocht maar niet heel betrouwbaar en het duurt verschrikkelijk lang voordat je het thuis heb

Toegevoegd na 12 minuten:
dus ik zou het niet doen maar ik weet ook niet wat voor speciaals je in china wil kopen