Waarom staat er op de Ikea ijsmachine dat je op de witte knop moet drukken, terwijl de andere knoppen hetzelfde effect hebben?

Er zit een rode, een zwarte, en een witte knop op. Er staat: druk de witte knop in. Ik druk altijd de zwarte of rode knop in, en die hebben hetzelfde effect. Typfout in gebruiksaanwijzing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Omdat Ikea z'n klanten 'kent'!
Ze weten dat andere mogelijkheden/drukvariaties door hen worden geprobeerd. Op dát gegeven worden de machines dus geprogrammeerd. Ikea is veel slimmer dan de klanten.....