Stel je hebt een uitvinding voor een bekend bedrijf/ merk. Hoe pak je dat dan aan?

als je iets bedacht hebt dat absoluut nog niet bestaat, maar zeer nuttig is en aansluit bij een product van een bekend bedrijf, hoe kan je dat dan het beste aanpakken. Zonder dat een ander met het idee aan de haal gaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Patent vragen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tanks, dat leverde weer een volgende vraag op dus met andere woorden weer een stapje verder... ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chek deze site hoe je dat moet doen.
Veel suc6 met je uitvinding!!! http://www.agentschapnl.nl/nl/organisatie/divisies/divisie/NL%20Octrooicentrum
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nog bedankt!