Kan je van je 'buikje' afkomen door puur en alleen buikspieroefeningen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Het kan wel, maar dan moet je er heel veel doen, heel intensief en heel vaak. Door buikspieroefeningen verbrand je namelijk wel wat vet, maar wat je over het algemeen doet is je buikspieren sterker maken. Als over die buikspieren een laagje vet zit, zul je die buikspieren niet zien.

Kortom, je moet eerst het vet (en meestal ook wat vocht) zien te verbranden. Hier is het bekende verhaal van toepassing, een combinatie van cardio en krachttraining en letten op je voeding. Neem niet meer calorieen dan je per dag nodig hebt, of ga zelfs op een dieet waar je gelijdelijk aan minder calorieen tot je neemt. Je kunt desnoods zelfs een dietiste inschakelen of advies vragen bij een sportschool oid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, dat kan niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
100 x 's morgens en 100 x 's avonds .. Binnen 1 maand zie je al verschil
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
100 x is nergens voor nodig hier maak je je buikspieren alleen sterker maak 8-15 herhalingen 3sets voor je buikspieren groter en daardoor zichtbaarder te maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij heeft het in ieder geval gewerkt ;-)
Succes!