Als je 't hebt over natuurlijke pijnen: misschien dat koliek-pijn (zoals je die kan krijgen bij problemen met nierstenen) een goede kans maakt. Mensen die ook steek- on schotwonden hebben gehad, en vrouwen die een kind baren, hebben aangegeven dat een koliek-pijn meer pijn doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kind verliezen een bevalling

Toegevoegd na 2 minuten:
splinter onder je nagel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van twee totaal verschillende ordes, maar allebei niet fijn, inderdaad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nope, ik spreek uit ervaring moest zelfs voor die splinter naar de dokter die moest de helft van mijn nagel verwijderen om dat ding eruit te vissen, deed mij net zo veel pijn als de bevallingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar moet nog wel even zeggen dat ik zelf geen kindje ben verloren maar ik heb het wel heel dichtbij meegemaakt en dan ga je er wel meer bij stilstaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje doepie
Alles nare dingen die ons overkomen zijn pijnlijk!
En het pijnlijkste zijn de dingen waar je niet mee om kunt gaan..die jou belemmeren om 'vrij' te zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Dood van een geliefde.
En een scheiding met iemand war je nog steeds heel erg van houdt.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je vreselijk gemarteld word totdat je langzaam dood gaat heeeel langzaam.

Als je kind eerder dood gaat dan jij zelf.

Een bevalling van een zesling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die 6 ling wordt ws via een keizersnede geboren dus dat valt wel mee.
Denken/voelen dat je doodgaat. Dat is het meest pijnlijke dat iemand kan overkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gebeurd een paar keer per jaar in Nederland

een vader die met zijn traktor zijn eigen kind dood rijdt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hele aparte categorie van de hel, inderdaad...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is zeker zo afschuwelijk
de dood van een kind of geliefde is pijnlijk
*********************************
en ook vallen met je kont in een cactus is ook pijnlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommigen vinden dat laatste lekker :-)
Pijn kan iedereen net ff wat anders voelen.
Je kunt zelf een aantal dingen proberen om erachter te komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een snoekduik tegen een doelpaal op volle snelheid vond ik ook niet bepaald pijnloos!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de middeleeuwen hadden ze deze straf: Alle botjes in je lichaam kapot maken met een hamer (Heeel erg langzaam) eerst de teentjes en vingers dan de scheenbeen en onderarm enzovoorts tot je schedel... oftwel: van kleine naar grote botten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gads
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Brrrrrrrrr vreselijk
Hierbij kun je onderscheid maken tussen fysieke en mentale pijn. De fysieke pijngrens ligt bij ieder mens anders. Mentale pijn is ernstig als je man je aan de kant zet voor een andere vrouw en omgekeerd, als je vrouw je aan de kant zet voor een andere man. Je voelt je in een hoek gesmeten als een stuk vuil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je als baby geboren word is ook wel heavy: Zit je eerst veilig in de baarmoeder en dan krijg je opeens al dat gedoe dat je er opeens uit moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je schaamlippen dwars overmidden scheurt tijdens de bevalling

en als een dierbare je ontnomen wordt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kruiziging
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je als moeder je eigen kinderen overleefd .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
i.d.d. het verlies van je kind is zo iets onnatuurlijks iets wat niet "hoort"daar kom je nooit overheen, al weet je , je moet door,maar de wereld staat opeens stil
Dat is voor elk mens anders,wat jij als het meest pijnlijkst meemaakt, kan voor iemand anders minder pijnlijk zijn, en andersom. En gaat het om geestelijke pijn of lichamelijke pijn, en geestelijke pijn uit zich bij bepaalde mensen ook nog eens in lichamelijke pijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pijn is een subjectieve aangelegenheid. Die evenals de pijngrens voor elk individu op een ander niveau ligt.
Wat voor de ene mens ondraaglijke pijnen zijn, zijn voor de ander soms wat minder zwaar.

Veel hangt af van het eigen incasseringsvermogen. Ik vergelijk het dikwijls met gewichtsheffen. Hetgeen voor zo'n getrainde sporter goed te doen is, is voor mij, als niet gewichtsheffer, wellicht onoverkomelijk.

Ook met psychische pijn kan de één 'beter' omgaan dan de ander.

Wat het meest pijnlijke is dat een mens kan overkomen, is dus iets dat elk mens voor zichzelf moet invullen.

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Miskraam

Een dierbare verliezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De wil en moed om ( door ) te leven verliezen , lijkt me het meest pijnlijke van alles dat de mens kan overkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
afgescheiden te zijn
en
angst om afgescheiden te zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het meest pijnlijke voor een mens is
na een medische behandeling
met de bedoeling 'beter' te worden, voor je werk volledig afgekeurd te worden en
in de WAO/WIA te raken met een paar onbehandelbare adschuwelijk pijnlijke auto-immuunziektes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het overlijden van een geliefde is niet meer pijnlijk te noemen,daar schieten woorden gewoon te kort!
Pijnlijk noem ik b.v. wanneer je als man van je fietszadel glijdt en op de stang terecht komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Au!
Iemand van wie je houd ontzettend pijn zien hebben.. of een geliefde verliezen in de dood.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die vraag kan alleen jij voor jezelf beantwoorden. Eenieder heeft zijn eigen grenzen, ervaringen, leerprocessen, pijnstukken.... De één kermt het uit bij het ontvangen van een salvo geweerschoten, de ander schreeuwt de hele buurt bij elkaar na gestoken te zijn door een mug! De één schreeuwt moord en brand omdat iemand tegen hem/haar "foei" heeft gezegd, de ander belt 112 nadat hij/zij een aanslag heeft gezien. Je eigen angst is in mijn beleving je meest pijnlijke stuk. Bij mij was dat niet zo zeer op lichamelijk niveau, maar meer in de pscyche. Je vraag is interessant, maar of deze in z'n algemeenheid te beantwoorden is???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lichamelijk vind ik kiespijn echt vreselijk, en geestelijk als 1 van mijn kids of allebei mijn kids zouden overlijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overlijden van een geliefde vooral als het om je ouders of om je kinderen gaat.

Als iemand misbruik van je maakt.

Gezondheid van je geliefden. Denk hierbij aan (kanker,aids, diabetes,lichaamlijk-geestelijk zwakke, zware ziektes.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk het overlijden van je kind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pijn is relatief. Mentaal en fysiek. Wat mij mentaal een beetje pijn doet is dat je zo een vraag stelt. Je weet best wat pijn doet. Waarom zo je zoiets willen weten van andere mensen is mij een raadsel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het schijnt dat een ritueel uit het Amazonewoud
de pijnlijkste pijn ter wereld is.
Het ritueel word gehouden om te bewijzen dat je een man bent . Het ritueel verloopt... de persoon moet zijn twee handen in handschoenen steken vol met kogelmieren. De kogelmier heeft het pijnlijkste insecten gif op aarde. Vanaf de kogelmieren je gebeten hebben moet je de pijn afdansen. Het kan uren duren dat de pijn weg gaat.