Waar kopen winkels waar alle kleding 7 euro per stuk kost hun kleding?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bestaan die winkels dan?
Nooit van gehoord.

Het beste antwoord

Deze kleding komt hoogstwaarschijnlijk uit derde wereld landen waar kinderarbeid nog steeds legaal (corruptie ) of illegaal wordt toegestaan.
Let wel, kinderen vanaf ongeveer 5 of 6 jaar die 10 uur of langer werken voor een paar muntstukken en een kom rijst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Waarschijnlijk per zeecontainer rechtstreeks uit Bangladesh, India en omstreken.
In ieder geval niet van leveranciers die onze ARBO arbeidsomstandigheden of CAO voorwaarden volgen.....
13 jaar geleden
1 Ding is zeker, ze kopen het niet bij een dure leverancier. Waarscheinlijk hebben ze het of zelf gemaakt, of ze weten een hee lgoedkoop ardesje. Meestal is dat in het buitenland, maar er zijn in nederland ook van zulke goedkope leverancier. Daarbij is er wel twijfel of dat het goede kwaliteit is, maar een leuke jur of broek voor 7 euro is natuurlijk niet zo veel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veel komt ook uit china
kijk maar binnen op labels
made in china
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat halen ze uit landen waar de arbeidsomstandigheden zo vreselijk slecht zijn, dat ze zelfs op deze bedragen nog winst kunnen maken.
Verder is het de goedkoopste stof die er is: brandgevaarlijk en oncomfortabel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij massaproductie is het mogelijk een kledingstuk onder de 7 euro te produceren. De gehele kostprijs van ontwerp tot fabricage berekenen en dat delen door het aantal gefrabiceerde kledingstukken is waarschijnlijk in de meeste gevallen lager als 7 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja en van slechte kwaliteit
want was het maar eens de eerste keer
dan zie je hoeveel kleurstof ervan afkomt
Bij een groothandel. Deze kopen groot in en hebben daardoor een lage prijs. De stof die dan gebruikt is is natuurlijk wel een goedkope stof en de afwerking is niet altijd optimaal door de massaproductie die meestal gemoeid is met goedkope kleding. En zoals eerder gezegd, china, bangladesh taiwan enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welkom terug, tijd niet gezien!
Dit gaat om kleding van vorige seizoenen die ingekocht wordt door opkopers. Zij nemen contact op met kledingwinkels en fabrikanten die kleding over hebben en kopen dit voor een klein prijsje op. De meeste winkelliers moeten genoegen nemen met 1 euro per kledingstuk. En soms nog minder.

Dus die opgekochte kleding wordt voor een klein prijsje in dumpwinkels of outletwinkels verkocht. Het gaat dus om restkleding die ooit inkoop wel duur is geweest, maar doordat dat kledingstuk steeds overblijft wordt het goedkoper verkocht.

De kwaliteit kan trouwens prima zijn. Ik verkocht positiekleding van dure merken voor de helft van de verkoopprijs. Dit ging om nieuwe kleding van hele goede merken. Maar omdat dit overgebleven was na de uitverkoop, kon ik het goedkoop inkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
outlet is toch iets anders dan kleren graaien voor 7 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Outlet betekent gewoon van voorafgaande seizoenen. Het verschil tussen graaien voor 7 euro en er nog 2 tientjes voor moeten betalen is hoe oud het is. Kleding van meer dan 2 seizoenen oud gaat voor een habbekrats weg. Geloof me ik heb ervaring ermee!