mijn zoontje geeft in de klas zomaar een schreeuw wat geeft het aan?

heeft scheiding doorstaan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te weinig informatie voor een goed antwoord, leeftijd, moment waarop, hoelang geleden gescheiden etc... Kan hij niet praten, wat zegt de leraar ervan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij is 9 en de leraar schrikt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en hij is niet doof en is prima gezond

Antwoorden (2)

Misschien een antwoord wat je niet zou bedenken; maar kan het zijn dat hij wat overgevoelig is voor kleurstoffen en/of suiker? Mijn vriend is namelijk volkomen gezond, fysiek en mentaal, en als hij ook maar 1 snoepje op heeft waar wat kleurstoffen/suiker in zitten (fruit tella bijvoorbeeld, maar ook citroen ijs, bomvol suiker), komt er bij hem ook weleens een gil uit. Hij wordt dan van binnen zo druk, en dat moet eruit! Soms trekt ie ook ineens een gekke bek, heeft jouw zoontje dat ook?
Het zou kunnen dat een klasgenootje die dag jarig was en snoepjes heeft uitgedeeld..?
Kijk maar eens of dat verband er misschien is.
Succes!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aandacht.
Als hij schreeuwt kijkt de hele klas naar hem, de les is verstoord, de meester zegt er wat van. Wauw, het middelpunt!!!!

Bij aandachtvragen bij kids kan het soms om het even zijn of dat negatief of positieve aandacht is. Als het maar aandacht is.