Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een boek geschreven en ben 13 jaar wat zijn de kosten voor uitgeven en wat moet ik doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
583
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
cool
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt een verhaal geschreven. Het is nog geen boek.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat verschilt enorm, ik zou een drukker opzoeken en dan vragen wat een boek maken kost, ik weet niet waar je woont,, ik werk zelf in een drukker dus
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vriend van me heeft een paar jaar terug een boek uitgebracht via www.boekscout.nl
Het principe daar is dat je geen boeken van te voren laat drukken en die vervolgens moet gaan verkopen, maar dat elk boek pas gedrukt word als er een bestelling is. Zo loop je dus niet het risico dat je met een hoop exemplaren blijft zitten waar je wel voor hebt betaald. Wat de startkosten zijn weet ik niet meer, maar je kan eens op de site kijken.

Verder natuurlijk top dat je op jouw leeftijd een boek hebt geschreven. Ga zo door!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou gewoon een paar drukkerijen afgaan en ook vragen of ze je boek wel willen uitgeven. leuk plan :)!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitgeverijen dan - dan moet je je complete boek opsturen plus een verhaaltje over jezelf. ALS een uitgeverij er iets in ziet, regelen zij het verder wel met de drukker.
Drukkers geven geen boeken uit.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding