Mediamarkt en dan er merk sennheiser
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij tweedehanswinkels heb je misschien succes. Of bij vlooienmarkten voor een spotprijsje. (het is straks koninginnedag)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
skullcandy kijk op beslist.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
skullcandy zijn de slechtste ooit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zkr nie
Niets klinkt zo goed als Bose!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bose is idd de beste, maar zeker niet de goedkoopste. :)
Mediamarkt--> philips of sony
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een goed merk wil, kijk dan eens naar beyerdynamic! Goedkoop is sennheizer.
Bose is een beetje voor de leek met een hi-fi tik wat in ieder geval veel geld moet kosten.
Ga gewoon headphones testen, daar leer je het meest van!
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet wat je eraan uit wil geven maar voor 25,- heb je bij de Kijkshop een koptelefoon van Senheisser. Ik heb hem al jaren en vind het echt chill, sluit je oren goed af, helder geluid maar ook met dikke bass.