iPhone 4 besteld :d zal em rond december krijgen :) iemand suggesties voor een hoesje??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

kijk hier maar eens misschien staan er leuke tussen
smaken verschillen dus je kunt het best zelf een kiezen die naar je zin is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb mijn iPhone 3gs hoesje van Marktplaats. Zwart imitatie lederen hoesje met een zachte binnenkant. Opdruk (erin geponst) het Apple logo met 'iPhone' eronder.
Verder zit er een handig lift systeem in. Aan een koord trekken, waardoor je iPhone uit het hoesje omhoog komt.

Prijs: 3,50 inclusief verzendkosten.

Toegevoegd na 36 seconden:
PS. Dit hoesje was gewoon nieuw. Van een handelaar die zaken doet via Marktplaats. Dit is een stuk goedkoper: gratis advertenties en geen kosten van een winkel of personeel.