Wat is nu echt, voor jullie, het belangrijkste doel, om mee te doen met G.V. ?

Inmiddels heb ik een aardig idee gekregen van veel deelnemers aan G.V. hoe ze in elkaar zitten. De manier van vragen beantwoorden en vooral de reacties hierop, zeggen vaak al genoeg. Maar wat is nu jullie echte reden. Je mag er maar een noemen en eerlijk zijn!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Het begon met een vraag die knaagde, tip van vriend: doe eens gv.nl.
Toen schoten me nog vragen te binnen uit verleden, waar ik nog steeds om verlegen zat.
Toen ervaarde ik GV.nl als een antwoordenboek dat uit de hemel was gevallen. Toen vond ik het een sport om je vraag zo goed mogelijk te stellen (is moeilijk, want voor je het weet krijg je toch niet de antwoorden waar je op wachtte, dus tik niet wat je bedoelde..maar maak het duidelijk).
En net zoals in het verleden loop ik continu met het meest uiteenlopend scale aan vragen rond, die ik parkeer op GV. Eerlijk gezegd stel ik er liever dan ik er beantwoord, hoewel andermans vragen ook bij mij weer vragen oproepen, hetgeen ik leuk vind.
Algemeen beschreven doel: Ik ben leergierig, dus wil weten, luisteren, lezen, ervaren en alles wat mijn leergierigheid bevredigd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (22)

kennis, verbondenheid, herkenning , discussie en vermaak
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
dat zijn er vijf...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naatje een!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kennisverbondenheidherkenningdiscussieenvermaak
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je daar een cursus voor gevolgd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarvoor?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha naatje ;-)
Ha, die Eddijst;

Puur vermaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja toevallig stelde ik een vraag via google.
en er waren 2 resultaten allebei van goeie vraag.
dus ik zat even rond te neuzen en dacht ach ja waarom niet
dus ik stelde een vraag waar geen antwoorden op kwamen en reageerde wel op andere vragen.
zo ben ik ik er een beetje ingerold.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Je doel om mee te doen is dus: ach, waarom niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad!
een impulsieve beslissing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
He Afrikaantjesman, welke vraag was dat, waar je geen antwoord op kreeg?
Ik heb gewoon het idee dat ik ontzettend wijs ben en ik wil ieedereen van mijn wijsheid laten meegenieten. Daarnaast lees ik ook graag meningen van anderen om mijn vermeende wijsheid hier en daar wat bij te schaven. Ook vind ik het makkelijk om een platform te hebben waar ik mijn vragen kan stellen.

Toegevoegd op 09-05-2009 21:11:02
ik zie achteraf dat je expliciet om 1 reden vraagt. Wel het gaat allemaal om wijsheid delen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De server van een andere site lag plat. Het forum gaf alleen maar onzin als antwoord en toen heb de vraag die ik had bij GV gesteld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen te laten profiteren van mijn enorme voorraad parate kennis, natuurlijk.
Je bent een Antwoordman, of niet...
14 jaar geleden
Vermaak en verbreding van mijn horizon.

Toegevoegd op 09-05-2009 21:10:49
Maar 1? Vermaak.

Toegevoegd op 09-05-2009 21:29:24
Ik maak er verbreding van mijn vermaak van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of: verbreding van je vermaak ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die neem ik over!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leer je dan verder niets?
Ik vind het gewooon leuk om mee te doen. Soms weet ik een antwoord op een vraag, dan kan ik iemand verder helpen. Als ik een vraag heb krijg ik verschillende meningen / oplssingen terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok ok
maatschappelijke bijdrage dus :P
Andere inzichten op bepaalde zaken. Ik vind het erg interessant hoe anderen aankijken tegen bepaalde onderwerpen. Daardoor ga ik zelf ook nadenken hoe ik mijn mening vorm. Ik vind daarom ook de vragen met meerdere goede antwoorden het interessantst. Maar soms stel ik ook een praktische vraag, gewoon om snel een antwoord te krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tijdverdrijf. Niet meer, niet minder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jammer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, voor mij is het voldoende.
Amuzement, ik vind het erg leuk om lastige of leuke vragen te beantwoorden, je zoekt ze op op google of wikipedia en je hebt er weer wat kennis bij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is leerzaam, op alle mogelijke manieren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben meest geïntereseerd in 'antwoorden op vragen naar iemands mening'. Zo krijg je een redelijk beeld van hoe verdeeld mensen kunnen reageren. Fascinerend..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan het niet laten met mijn menig te komen en ik denk dat ik een licht op een zaak kan laten schijnen, die niet vanzelfsprekend is en niet uit angst en napraten tot stand komt... En het is verrekte verslavend...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het laatste is eerlijk!
interessante vermaak
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lastige, maar erg goeie vraag (+1).

Een eerlijk antwoord?
Kennis op doen en kennis delen, maar...

Toegevoegd op 10-05-2009 01:09:59
Ik heb de laatste tijd gemerkt dat je ontzettend voorzichtig moet zijn met je vraag, je antwoord of je reactie; volgens sommigen mankeert er altijd wat aan...
(min-duimpjes op een perfect antwoord.........)

Daarbij heb ik de indruk dat een aantal GV'ers hier alleen maar voor de punten zijn, wat ik erg jammer EN ergerlijk vind. (die zullen zichzelf hierin wel herkennen hoop ik en dat zal me waarschijnlijk wel kwalijk genomen worden)

Sorry, je wilde een eerlijk antwoord......

Toegevoegd op 10-05-2009 01:34:03
Mijn animo om mee te doen aan deze "kennisbank" wordt door de puntenjagers niet groter door.
Ik heb zelfs al met de gedachte gespeeld om ons account op te zeggen, maar door dit soort vragen wordt het toch wel weer leuker en gaan we toch maar door. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er borrelen continue vragen bij mij op. Mensen in mijn omgeving worden daar soms tureluurs van. Maar GoeieVraag schijnt er wel tegen te kunnen. Dat maken de vele reacties wel duidelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb de tijd ervoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pure bezigheidstherapie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik stel alleen een vraag als ik iets wil weten en niet weet waar ik het kan opzoeken (of het niet kan vinden) (en ik erger me mateloos aan forum-achtige flauwiteiten).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sommige mensen geven goede antwoorden dus mijn doel is kennisverbetering.

x
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn belangrijkste doel was: mijn computervaardigheid verbeteren. Dus: sneller typen; dingen opzoeken op internet; linken en plaatjes toevoegen; etc.
Maar een niet mis te verstaan bijkomend doel is: Ik vind het leuk!
(Sorry Ed, voor dit tweede doel)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ha ha die Ruth, is toch geen schande om het ook nog leuk te vinden. Wat denk je van mij? Ook begonnen om ervaring op te doen, maar het is ook leuk, erg leuk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik bedoelde niet: 'Sorry dat ik het leuk vind', maar je vroeg of we maar één doel wilden opschrijven en ik vond mijn antwoord niet compleet met het tweede doel erbij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O.K.