Hoe krijg je een doorgedraaide imbus schroef uit een blok meteen waar je moeilijk bij komt??

Kan er met een kleine boormachine wel bij, maar ken niet zoveel kracht zetten, hij moet er uit!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (3)

Tja dat zal toch uitboren worden. Mits je een engelse maat sleutel hebt, kan die misschien nog net in de doorgedraaide bout passen. Maar dat geluk is er niet vaak, zeker niet als ie strak erin zit. Als het geen verzinkte kop is kan je wel met een waterpomptang de bout losdraaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moordenaartje er goed omheen klemmen als er nog een stukje van uit steekt en voorzichtig draaien. Even vooraf wat kruipolie erop spuiten en een paar klapjes op geven dat hij losschrikt en de olie er een beetje tussen kan komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke naam, ik kan die alleen als "griptang".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze heeft me uit heel wat penibele situaties gered. :) Een onontbeerlijk stukje gereedschap in je koffer!
Las een boutje erop dan kun je hem losdraaien .