Wat is de beste mobiel met touchscreen of toetsenbord(bijv.querty) en niet te duur?

ik wil graag een nieuwe mobiel maar moet alles zelf betalen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Wat de beste mobiel is, is eigenlijk niet te beantwoorden, dat is voor iedereen anders.
Ik raad je aan om naar www.kieskeurig.nl te gaan en daar op zoek te gaan naar mobieltjes. Je kunt allerlei eigenschappen van je toekomstige mobiel opgeven, zodat je uiteindelijk makkelijk een keuze kunt maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar ik bedoel eigenlijk een goeie voor een niet te dure prijs

Andere antwoorden (3)

Met een blackberry torch kan j veel mee doen. En heb j in een keer een goeie touch mobiel met veel opties. Als j niet zoveel wil uitgeven, is de samsung corby pro ook heel goed alleen heeft deze niet zo geavanceerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb samsung star qwery ik vind da het lekker werkt ik typ nou ook dit met me qwerty toetsen bord
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met heel veel voorsprong: de iPhone 4..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij vraagt zo goedkoop mogelijk. Dan valt de iPhone absoluut af! -