Hakken met een scherp mes (net zoals je koriander en peterselie fijnhakselt)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eerst haal ik handmatig de takjes er uit, en dan gaat het in de blender.
je houdt zo een handzaam fijn poedertje over, wat goed te verdelen is.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad!!. . het kan op meerdere manieren maar met dit ding "grinder" is het over het algemeen het makkelijkst.
zelf ken ik het trouwens als een "crusher"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken 'm ook als grinder.
+ voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
met een vijzel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een elektrische koffiemolen , weet je wel waar ze vroeger de koffiebonen mee maalden.
Alleen de knop niet te lang in gedrukt houden ,als je er een joint van wil draaien anders heb je poeder ( wel weer goed te gebruiken als je er een spacecake van wil bakken :)) .
Tip eens in de zoveel tijd de koffiemolen schoonkrabbelen en daar een joint van roken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
spacecake bak je van wietboter..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou jij bakt m misschien van wietboter ....en dat is inderdaad 1 van de manieren , de thc hecht zich aan de boter inderdaad. Maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden . Ik heb dan ook nog nooit geen commentaar gekregen op mijn bakkunsten
ligt aan de hoeveel je wilt fynmaken (een jointje of bewerken voor spacekeek of om hasj te maken ) voor een jointje kun je het best een crusher gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon brokkelen tussen je vingers,
takjes haal je er zo uit.
easy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een enkel jointje brokkel je het gewoon fijn tussen je vingers.
Voor een paar joints kun je het ook knippen met een scherp schaartje.
Het handigst en makkelijkst is echter zo'n draaidingetje. Vaak te koop bij de coffeshop zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed laten drogen en dan vermalen met of je vingers of handen of n blender als je in 1 keer veel wilt vermalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een crusher..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lkkr late drogen en dan kan je het prima verpoederen met je vingers... en als het drogen je te lang duurt schaf je een grinder aan. 8 eurotjes...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een sprokkelaar. Zo sprokkel je de wiet fijn. Let wel: haal van te voren de takjes en de blaadjes eruit. Daar kan je hoofdpijn van krijgen.