Ik lig nu zeker 28 uur op bed omdat ik een voedsel vergiftiging had. Ik heb zowat nog niks gegeten of gedronken.

Ik heb nu eigenlijk wel dorst en honger wat id verstandig te nemen?

Weet jij het antwoord?

/2500

slappe thee en een droog beschuitje. Toegevoegd na 7 minuten: en bouillon! als je meer wilt rijst met gekruidde groentes. sterkte! Toegevoegd na 8 minuten: Gekruid moet natuurlijk ongekruid zijn. sorry.

Boullion kan toch nog te vet zijn, alhoewel je in geval van uitdroging toch wat zout binnen moet krijgen. Vooral genoeg water blijven drinken. Ik zou voor een cracker of beschuitje gaan of rijstwafels, toast en een kopje kruidenthee. Verder kan je bijvoorbeeld nog een hele rijpe (bruine) banaan kunnen eten of een rijp tomaatje, komkommer. Je darmen zullen aardig leeg zijn. Ze moeten werken, maar die werking moet je voorzichtig weer op gang brengen. Succes ermee!

rooibosthee met honing, en beschuitje met verse aardbeien, maar die zijn er nu niet helaas. Alternatief, beschuitje met heel dun aardbeienjam of andere jam, maar wel heel dun. En water drinken, maar rustig aan proberen, als ik ziek ben, blijft vreemd genoeg de rooibosthee beter binnen dan water.

Ik moest van mijn dokter sportdrank drinken aa of extran. Ik hou er niet van maar hield me maag wel rustig

Ze hebben mij op reis altijd gezegd, begin met het afgietsel van witte rijst. Dan witte rijst met wat suiker of honing, en het langzaam opbouwen. Zure dingen zoals fruit vermijden. En natuurlijk zo veel als mogelijk water drinken, want je moet voorkomen dat je te veel dehydrateerd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100