Hoe kun je bij het spel smurfvillage (op de iPod touch/iPhone) smurfbessies verdienen?

En niet dat je ze moet kopen!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Alleen als je een level hoger gaat krijg je er een paar

Anders is het helaas kopen :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms krijg je ze kado door die verassing smurf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, je kan de tijd verzetten zodat alles sneller klaar is en je sneller naar een hoger level gaat. Maar uit ervaring spreek ik dat het er wel veel minder leuk op word. Maar voor 1x kan het wel. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Banaantje, dat doe je gewoon bij de instellingen van je iPod :)