Groeit een wenkbrauw eigenlijk na?

Ik ken iemand die er geen meer heeft en nou wil die ze weer laten groeien maar schiet niet echt op....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Ligt aan de reden waarom ze weg zijn, maar ze groeien zeker wel.
Ik heb elke 6 weken een afspraak voor te laten epileren, en dan zijn er altijd wat haartjes die weer weggehaald moeten worden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ze groeien volgens mij niet zo snel.
Als iemand zeer veel epileert of harst, groeien de wenkbrauwen steeds minder.
Ik ken mensen die amper wenkbrauwen over hebben, omdat ze vroeger zoveel plukten.
13 jaar geleden
Ik denk t niet zo snel... Heb al sinds mn 5e eenkaal plekje, this na 10 jaar mrr een beeetje aangegroeid. Dus wel heel sloom .