24 uur stinkend rijk of 24 uur straat arm waar kies u voor

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dit is erg kennis verrijkend.

Het beste antwoord

Liever 24 uur straatarm. Als je 24 uur stinkend rijk bent, moet je dat weer afstaan. En dan bestaat de kans dat je daarna ontevreden bent.
Als je 24 uur straatarm bent geweest, dan ga je nog meer waarderen wat je allemaal hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

24 uur straat arm, dan weet je ook weer hoe het is om niets te hebben.
En daarna kan het alleen maar beter worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat de eerste impuls zou zijn om 24 uur stinkend rijk te zijn.
Maar wat levert jeuiteindelijk het meeste op? Dat is dus wel 24 uur arm volgens mij. Je wordt eigenlijk met je neus op de feiten gedrukt. Daarmee bedoel ik dat een groot deel van de wereldbevolking straatarm is. Wij hebben hier een hoop (ook onnodige) weelde.
Dus 24 uur straatarm levert persoonlijke rijkdom, en dat is ook wat waard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stinkend rijk, dat is veel moeilijker om te worden en je kan er meer aan hebben na die 24 uur ;).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Min-gevers graag verklaring. Dit is mijn mening die kan niet fout zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben benieuwd wat je na die 24 uur nog aan dat rijk zijn kunt hebben. Je moet het weer inleveren, want anders was het niet 24 uur stinkend rijk, maar bv 24 weken stinkend rijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt er helemaal niks mee, ook niet op de lange duur. Je kunt misschien 24 uur geld uitgeven aan spullen die je niet nodig hebt, maar ervaringen kun je niet kopen, en daarna heb je niks meer en sta je de rest van je leven relatief met lege handen.
Na 24 uur arm ben je de rest van je leven rijk. Daarom vind ik het een materialistische keuze die je uiteindelijk niks oplevert. Een mening kan niet fout zijn, maar wel minder goed gemotiveerd. Waarom kun je er bijvoorbeeld meer aan hebben ? Dat blijkt nergens uit.
Ik zeg stinkend rijk, en daar kun je ook een hoop goede dingen mee doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's ook waar. Binnen die 24 uur dan. En niet gaan slapen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk, dat is al een betere motivatie.
Stinkend rijk,want straatarm ben ik al een keer geweest.
maar ken nog mensen genoeg die het zijn,dus zou die 24 uur wel nodig hebben ,om wat te verdelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Straatarm heb ik al gehad toen ik een kind was, dus mag ik nu stinkend rijk kiezen? En mag ik ook houden wat ik in die 24 uur aanschaf? Iedereen hier schijnt ervan uit te gaan dat goede werken in die tijd gedaan ná die 24 uur in stand blijven dus zou je ook mogen veronderstellen dat goede werken aan jezelf gedaan óók in stand blijven. Zo ja, moet ik gaan bedenken aan wie ik wat geef en wat ik zelf wil hebben. Zo nee, jongens/meisjes houd maar op met al jullie altruïstische plannenmakerij.
14 jaar geleden
Er van uitgaande dat ik het die dag het uitgegeven geld mag behouden, toch maar rijk.
Ik ga iedereen die ik ken en die wat extra support kan gebruiken helpen!
Stort geld op de rekeningen van een aantal goede doelen enz.
Persoonlijk zou ik geen interesse hebben, ik word niet gelukkiger door het hebben van meer geld.
Maar ik zou het wel fijn vinden andere mensen ermee te helpen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou voor stinkend rijk kiezen, en alles net zolang weg geven tot ik weer arm ben. het leuke van dingen aan mensen geven is dat ze dan ook wel wat terug geven. its the thought that counts, en wie goed doet goed ontmoet.')
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
24 uur stinkend rijk natuurlijk bijna geheel die 24 uur besteden aan het kopen van goud en diamanten op jouw naam zetten.
Zodat je na die 24 uur nog stinkend rijk bent ;)
ow ja en een "uurtje" goeie doelen rijk maken
he ik ben ook de kwaadste niet
14 jaar geleden
ik zou voor 12 stinkend rijk 12 straat arm kiezen. Als dat mogelijk was. Anders koos ik tog voor 24 stinkend rijk. ? Waarom als ik nou 24 uur straat arm had gekozen. Dan ben je tog al bij stinkendafvalcontainers rond aan het zwerven om te overleven. Of niet. Dus daarom kies ik voor 24uur stinkend rijk. Dan kan je tog alles doen wat je wilt. Alleen het stinkt een beetje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
straatarm ben ik op dit moment. dus 24 uur stinkend rijk kan me mooi van mijn schulden afhelpen. reken maar dat ik de hele dag alles in 1x aan het afbetalen ben.
en ook al is de rijkdom na 24 uur voorbij, dan ben ik wel schuldenvrij en kan eindelijk weer ademhalen. dan voel ik me pas stinkend rijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe mij maar straatarm, als ik de dag erna maar weer gewoon bij m'n miljoenen kan.
paulus811