Wie kent het verhaal van het meisje met de deo bus en wat is dan de waarheid???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2K

Antwoorden (3)

er was een filmpje van een naakte vrouw die zichzelf masturbeerde met een deobus. toen hebben schoolgenoten een foto van dat meisje van 13 bewerkt en op het hoofd van die blote dame gezet. daardoor leek het net alsof het meisje de hoofdrol in het filmpje speelde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
FOUT !!! Ik ken der in het echt ze is het wel was pas geleden nog voor der deur ! En toen zEi ze me ouders kijken me pc dooR en ik moet straks naar politie bureau en die film laten zien ! Naja latur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarheid is dat iemand haar een filmpje heeft gestuurd die ze heeft doorgestuurd. Vervolgens hebben personen (namen bekend) dit filmpje op internet gezet met haar naam en telefoonnummer erbij. Dit was gelijk een hit op twitter geworden waarna een journaliste van het HD het verhaal oppakte. De school snapte niet helemaal waar het overging en heeft toen zomaar iets geantwoord tegen die journaliste over een foto met plak en knipwerk.
Dat is dus niet waar.

Er is enkel een filmpje waarop geen hoofd te zien is maar een duidelijk volwassen vrouw zonder de kenmerken van de ziekte die het meisje heeft waarvan beweert werd dat ze op de beelden zou staan.

Wat wel waar is dat er op dit filmpje geen 13 jarig meisje te zien is maar enkel dat er zieke geesten bestaan die dat graag willen geloven. Als het echt zou zijn geweest dan zou het gaan om een massale verpreiding van kinderporno en dan zou zeker het journaal hebben gehaald.

Het hele verhaal is een zieke vorm cyberpesten waarbij noch de school noch de politie kunnen begrijpen wat de impact van sociale media kan zijn. Twitter heeft complete revoluties veroorzaakt en kan dus ook levens van jonge meisjes en hele gezinnen verwoesten.

Tegen zowel de persoon die haar dat filmpje heeft gestuurd als tegen de personen die haar gegevens op internet hebben gezet bij dat filmpje is aangifte gedaan.

Het is te hopen dat iedereen begrijpt dat men moet stoppen met het voeden van deze HOAX niet alleen omdat het dom is maar ook omdat het de schade enkel groter maakt.