Door zelf mensen te benaderen die potentieel klant kunnen worden. Mensen komen zich niet aanmelden bij jouw huis. Dus moet je zelf een actieve houding hebben. En een website met wat je kunt.

Maak een netwerk. Bel mensen. Bel ze later terug. Zorg voor een goed verhaal. Vertel ze waarom ze met jou in zee moeten gaan. Maak een afspraak om langs te komen.
En zorg dat je alles in orde hebt. Antwoorden op vragen. financieel plaatje, voorbeelden van werk.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt er aan wat je doet.

Als je Engelse vertalingen maakt moet je op een andere manier reclame maken dan wanneer je huizen wilt poetsen.

Zoek dus je doelgroep. Maak folders en flyers en visitekaartjes en stickers etc.
Met natuurlijk een website, die er goed uit ziet.
Stukjes in een krant als je iets origineels te bieden hebt.
Alles kan, maar je moet zelf een beetje creatief zijn.