Wie weet er erkende leerbedrijven op het gebied van hoveniers/bosbouwers in zwitserland?

Het liefst nederlands of engelstalig.. Ik wil stage lopen in het buitenland, en ik volg een MBO-2 opleiding voor hovenier/groen medewerker

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Bos de Bouwer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou eens op www.aequor.nl kunnen kijken, hier staan een aantal buitenlandse bedrijven tussen en alle bedrijven op deze site hebben een Aequor certificering en zijn dus erkend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb daar al gekeken.. Daar kon ik dus niets vinden..