Wie heeft eigenlijk bedacht dat de aarde in 2012 vergaat?

Echt onzinn, dat zeide ze ook over 1987 ofzoiets

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Een indianenstam maar ze hadden een rekenfout gemaakt. Het duurt nog een paar duizend jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nostradamus en de maya"s verdere info moet je googlen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niemand heeft bedacht dat de aarde zal vergaan.
Het enige is dat de Maya kalender dan stopt. Veel mensen hebben er zelf verhalen en mythes omheen verzonnen die nogal groot zijn.
Er is echter helemaal geen bewijs voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een rekenfout.
Ze dachten dat de maja kalender zou eindigen en dat de wereld zou vergaan. Maar dat duurt nog wel ff een paar 100 jaar ofzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n man die al heel lang dood is.
Maar hij had niet 2012 gezegt, ze hadden trouwens verkeerd berekent. Als het al waar is dan gebeurt dat pas over heel veel jaar wat we niet meer mee maken. Ik weet niet meer precies 2120 of 2212 zoiets
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schijnt dat dan de kalender van de maya's eindigt, al is er laatst wel gebleken dat er wat rekenfoutjes gemaakt zijn en het ook 2022 kan worden. Laten we maar hopen het niet mee te maken ;)!