Moet een zwangerschapstest op de eerste dag van je stopweek of op het moment dat je het echt meestal zou worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Dat ligt aan de test, op de verpakking staat vanaf wanneer de goedkopere testen meestal de dag van.. De duurdere zoals clearblue kan je geloof ik een week eerder doen! Suc6!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het meest betrouwbaar resultaat krijg je als je de test doet op de eerste dag dat je normaal gesproken ongesteld zou worden. Er zijn testen (bijv. Clearblue) waar je de test al eerder kunt doen. Op de verpakking staat bij hoeveel vrouwen de test positief was.