Hoe zeg je tegen je ex dat je hem nogsteeds leuk vind?

Ik vind mijn ex leuk... alleen ik weet niet of hij mij nog leuk vind, wat moet ik zeggen of sturen met valentijnsdag? X

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Antwoorden (3)

Gewoon oprecht vertellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stuur kaart of zeg het gwn ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een reden, waarom je ex je ex is.
Verlies die reden niet uit het oog, nu de scherpste kantjes er een beetje afslijten : er is gevaar voor idealiseren van de relatie, terwijl het allemaal echt niet zo gezellig was....
Je herinnert je vaak alleen maar de leuke momenten, en de sh*t-momenten zakken weg uit je directe herinnering...

Gelukkig heb je nog een paar dagen, vóór het romantische Valentijnsgebeuren losbarst, dus denk nog even héél goed na.

Maar mocht je besluiten een kaart te sturen, zou ik, denk ik, het zo anoniem mogelijk doen. Dus niet ondertekenen met 'jouw vogeltje', of hoe zijn naampje voor jou ook was.

Laat hem maar even met vraagtekens rondwandelen - als hij nog gevoelens voor jou heeft, en je nog helemaal het einde vindt, zal hij allerlei gedachten over jou en jullie relatie en waarom het uitging, door zijn hoofd laten gaan.

Tot hij het niet meer uithoudt, de stoute schoenen aan zal moeten trekken, om te informeren, of die geweldige Valentijnskaart van jou kwam?

Waarop je er een heerlijk 'klef' antwoord op kunt geven, en hem de lekkerste zoen van zijn leven geven.

En als hij níét komt informeren, dan ziet hij jou zó verschrikkelijk als zijn definitieve 'ex', dat je daaruit je eigen conclusie kunt trekken, en op zoek kunt gaan naar iemand, die je volgend jaar een Valentijnskaart kunt sturen - mét 'jouw vogeltje' eronder....