Wat is je slechtste eigenschap ?

Naar aanleiding van de vraag waarvoor je word geprezen en die ik gewoon niet met een fijn gevoel kan beantwoorden, maar mijn (valse?) bescheidenheid laat me hier wel toe redelijk los te barsten.
En dus doe ik het lekker niet, en wil het graag van jullie horen.....

Weet jij het antwoord?

/2500

ik denk altijd dat mensen die erzo over denken als jij nooit complimentjes krijgen. je weet toch waar mensen jou in vinden uitblinken. als je dat niet weet blink je er niet in uit en word je idd niet geprezen. mijn slechtste eigenschap is jaloezie, en ook vrij duidelijk aanwezig zijn. dit weet ik ook omdat mensen mij erop wijzen. heeft niets met valsheid te maken, maar met eerlijkheid.

uitstellen uitstellen uitstellen...ALLES uitstellen, totdat het te laat is en eigenlijk niet meer kan : vuilnis wegbrengen (maden tot gevolg), tandarts bezoek (89668863 gaatjes tot gevolg) noem maar op ALLES stel ik uit...vreselijk...

Ik vul vaak dingen in, automatisch waardoor ik soms een vertekend beeld van een uitspraak heb. Soms zegt iemand iets en dan kun je het op meerdere manieren opvatten, maar ik denk dan meestal wel te weten wat die persoon bedoelt. Ik moet gewoon afleren aannames te doen, meten is weten!

ik ben zo flexibel als een loden deur.

Ik kan nergens plezier aan beleven en zie alles als een verplichting.

Ik heb 2 zeer slechte eigenschappen... 1) Ik deins werkelijk nergens voor terug... 2) Ik ga letterlijk en figuurlijk over lijken... Weet je zo genoeg, of wil je nog meer weten over deze 2 eigenschappen?

Twee slechte eigenschappen ik weet niet welke het slechtste is. 1. Ik heb de neiging tot lui zijn (met als gevolg slordigheid en half werk) 2. Ik kom meestal niet genoeg voor mezelf op. Ik plaats meestal een ander boven mijzelf. (waardoor mensen wel eens over je heen lopen)

Ik ben redelijk overtuigd van mijn gelijk... En ik kan niet zo makkelijk loslaten op het moment dat XiniX spreekt...

Ik eet teveel slecht voedsel. (Maar daar ga ik zeer spoedig wat aan doen, want het kan zo niet langer!)

Ongeduld, koppigheid (van korte duur), theatrale boosheid .

Ik ben te ongeduldig. Hier heb ik vooral mezelf mee, maar het kan voor anderen ook vervelend zijn.

Ik ben te direct in mijn communicatie, en heb (veel) te weinig geduld voor mensen die iets niet begrijpen wat voor mij "logisch" is. (En die combinatie, die doet het 'm!)

Ikzelf ben te snel en te direct met mijn mening. Ik floep het eruit en de anderen doen het er maar mee. Meestal kom ik er na een kweartiertje wel even op terug, beter tel ik van tevoren even tot 10 maar soms is dat ook niet genoeg, ben te fel. Daarnaast ben ik ook niet de flexibelste, waarschijnlijk ook niet in het bijstellen van mijn mening.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100