Hoe moet je iets vergroten met touchpad?

Hallo allemaal,
ik heb een laptop gekregen die toshiba heet.
Mijn probleem is alleen ik kan niks vergroten met de touchpad en dat is stom!
Ik heb er een muis bijgekregen maar die is kwijt willen jullie mij helpen?
xxxjes
xxxAnoniempjex

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (1)

Vergroten met een touchpad doe je door twee vingers bij elkaar op de touchpad te plaatsen en deze van elkaar te verwijderen (eerst zorgen dat het te vergroten item actief is). Dit kan niet bij alle touchpads, dat zal bij jou dus het geval zijn. Ik zou sowieso een muis halen en touchpaden links laten liggen.
6 jaar geleden
Amadea
6 jaar geleden
Dat werkt zo toch alleen op tablets?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
" Dat werkt zo toch alleen op tablets?"
Alle Macbook Pro's kunnen dat en sommige high-end laptops met multi-touch trackpad.